HREJ O TO!

SOUTĚŽ STARTUPŮ O SLUŽBY EXPERTA PROGRAMU CREATINN

3. 5. 2023 – 15.00

Vlastníte škálovatelný a inovativní produkt/službu ve fázi rozjezdu?
Má Váš produkt/služba potenciál růstu a je ideálně technologicky zaměřený?
Je stáří Vašeho startupu maximálně 5 let?

POŠLETE NÁM PREZENTACI A ZÚČASTNĚTE SE SOUTĚŽE!

Každý startup získá možnost účasti na workshopu s experty v kreativních oborech a konzultace produktu/služby se zástupci CzechTrade, CzechInvest a MPO.

Audiovizuální tvorba

Produktový design

Brand building

Online marketing

CO MŮŽETE VYHRÁT?

1. MÍSTO

  • Výherce vstoupí do programu Creatinn poskytovaném TIC Zlín a získá zdarma 40 hodin konzultací vybraného experta v hodnotě 60 000,- Kč.
  • Roční vstup do coworkingu v KUMSTu zdarma
  • Dvě vstupenky “Startup Pass” na Infoshare 2023, The biggest tech conference in CEE, May 24-25, 2023 v Gdańsku, Polsko od partnera CzechInvest.
  • 1 hodina online konzultace v Podnikatelské ambulanci
  • Balíček služeb od Lipo.ink
  • Roční digitální předplatné Deníku.cz od ICUK
  • Balíček služeb od MSIC v hodnotě 22 500,- Kč
    • 2 týdny v coworkingovém prostoru technologického parku MSIC
    • Aktivní matchmaking a budování partnerství od MSIC
    • 3 hod. individuální konzultace od MSIC
  • Divoká karta – Vítěz získá divokou kartu do evropského finále celosvětové startup soutěže Disraptors Summit.
    V případě výhry pak může obdržet potenciální investici $500,000 a také letenku a ubytování do globálního finále v San Franciscu.

2. A 3. MÍSTO

  • Půlroční vstup do coworkingu v KUMSTu zdarma od partnera KUMST Brno.
  • 1 hodina online konzultace v Podnikatelské ambulanci
  • 1 x daypass do coworkingu v Lipo.ink
  • Roční digitální předplatné Deníku.cz od ICUK
  • Balíček služeb od MSIC v hodnotě 22 500,- Kč
    • 2 týdny v coworkingovém prostoru technologického parku MSIC
    • Aktivní matchmaking a budování partnerství od MSIC
    • 3 hod. individuální konzultace od MSIC
  • Vstupenka na evropské finále celosvětové startup soutěže Disraptors Summit v Praze

CO PRO TO MUSÍTE UDĚLAT?

Připravte si prezentaci formou Pitch ve formátu .pdf nebo .pptx a pošlete nám ji do 28. 4. 2023.
Doporučujeme Pitch zpracovat formou příběhu o max. délce 5 min.

CO MÁ BÝT V PREZENTACI?

  • Kdo jsme a proč my
  • Co děláme
  • Proč to děláme
  • Jak na tom chceme vydělat
  • Co jsme pro to už udělali
  • Co pro to potřebujeme dále udělat

CO BUDEME HODNOTIT?

Vítěz bude zvolen na základě hlasování všech účastníků YnovateFESTu v aplikaci Sli.do. Každý účastník má 3 hlasy (1 hlas/ 1 projekt) a bude se hodnotit:

  • Potenciál trhu a způsob validace
  • Kvalita produktu (škálovatelnost, inovativnost, relevance)
  • Tým
  • Udržitelnost

KONTAKT

Technologické inovační centrum, s.r.o.
Vavrečkova 5262, 760 01 ZLÍN

KONTAKTNÍ OSOBA

Lenka Kostelníková
marketingová specialistka

PARTNEŘI SOUTĚŽE HREJ O TO

DETECT! QUESTIONNAIRE

1. WHO is responsible for the communication and dissemination practices in your organisation?

Who creates layouts and communicates and disseminates information about educational and training courses for internal target groups (students, alumni, academic and non-academic staff)?
Who creates layouts and communicates and disseminates information about educational and training courses for external target groups (students, academic and non-academic staff of other HEIs in the country, innovation & entrepreneurial community/centres, business operators, associations, general public…. )?

2. WHO is the core target group of your communication and dissemination practices?

If you communicate and disseminate information about upcoming educational and training courses, mentoring programs and other activities, to whom is this communication most often addressed / directed internally?
If you communicate and disseminate information about upcoming educational and training courses, mentoring programs and other activities, to whom is this communication most often addressed / directed externally?
WHO is the core target group of your communication and dissemination practices?

3. WHAT is the core objective / purpose of your communication and dissemination practices?

If you communicate and disseminate information about upcoming educational and training courses, mentoring programs and other activities, what is the core objective / purpose of the internal communication?
If you communicate and disseminate information about upcoming educational and training courses, mentoring programs and other activities, what is the core objective / purpose of the external communication?

4. WHICH specific activities create the core of your communication and dissemination activities?

5. WHAT are the most frequent TOOLs in your communication and dissemination practices? Please, select the most frequent tools.

Do you use any specific platforms or tools for communication about EXTRA-CURRICULAR activities?
Through which platform(s) / tools(s) do you communicate / offer extra-curricular activities internally?
Through which platform(s) / tools(s) do you communicate / offer extra-curricular activities externally?
Which specific communication tools / channels have worked well for you for the communication and dissemination of the following DETECT related activities and why?
Which specific marketing tools have you succesfully used for communication and dissemination activities and which have failed?
Please separate each example with a comma.

6. FOLLOW UP and RESPONSE in your communication and dissemination practices?

7. SOCIAL MEDIA - communication and dissemination practices

How often do you post on social media?

8. Monitoring and evaluation of EFFECTIVITY of your communication and dissemination practices

Do you use analytical tools for measurement your website / social media performance?
Which performance indicators do you use for website performance monitoring?
Which performance indicators do you use for social media performance monitoring?
Monitoring and evaluation of EFFECTIVITY of your communication and dissemination practices
Do you use internal surveys for evaluation of your communication practices?
Do you use external surveys for evaluation of your communication practices?
Do you use satisfaction questionnaire / survey for each activity?
Do you have a unified / universal template for measuring satisfaction with your activities?
Do you have any communication and dissemination strategy in your institution?

9. GENDER dimension / equality

10. Example of the BEST PRACTICE(s) in communication and dissemination activities

11. STRENGTHS and WEAKNESSES in communication and dissemination activities

Thank you for taking the time to thoroughly / conscientiously  complete this questionnaire.

By pressing the SEND button, you confirm your agreement to the terms of Personal Data Processing and Protection